Petscop: Parts 8, 9 & 10 – Geekdom Guide

Petscop: Parts 8, 9 & 10 – Geekdom Guide

17 views
0

Petscop: Parts 8, 9 & 10

Part 8

Στην αρχή του όγδοου μέρους, ο Paul φαίνεται να βρίσκεται σε έναν δρόμο όπου περνούν αυτοκίνητα. Ξαφνικά, εμφανίζεται αυτός ο χαρακτήρας που για πρώτη φορά συναντήσαμε στο part 6 και υποθέσαμε πως είναι ο Marvin. Αυτός λοιπόν, μας οδηγεί πίσω στον τοίχο με τις φωτογραφίες του πράσινου σπιτιού και του σχολείου. Φαίνεται πως κοιτάζει τις δύο φωτογραφίες κι αναστατώνεται. Μετά τρέχει προς το σκοτάδι κι εξαφανίζεται. Από εκείνη τη στιγμή μέχρι το τέλος του βίντεο, ο Paul προσπαθεί μάταια να τον βρει σε μέρη που έχει επισκεφθεί προηγουμένως.

Video

Part 9

Αυτό το part ξεκινάει με ένα σύντομο demo του παιχνιδιού από την πρώτη τοποθεσία που ξεκινάει, δηλαδή το Even Care. Μετά από αυτό ξεκινάει κανονικά το gameplay κι ο Paul φαίνεται να βρίσκεται στην αποθήκη που συνάντησε την Care. Στο σημείο αυτό, βρίσκει τον τρόπο να πάρει τη φιγούρα του άνδρα – σκιά. Μόλις φτάνει στο σημείο που ήταν ο ανεμόμυλος, ανακαλύπτει ότι πλέον είναι ορατός. Αποφασίζει λοιπόν να μπει μέσα. Εκεί υπάρχει ένα ακόμα πρόσωπο, καθώς και μια λευκή μικρογραφία του Tool. Μόλις την παίρνει, αποκτά 50 επιπλέον pieces. Αμέσως μετά, πηγαίνει πίσω στο Child Library και φτιάχνει στον καμβά το πρόσωπο που είδε στον ανεμόμυλο. Τότε εμφανίζεται το μήνυμα: “You found her. You may visit her room”.

Το μήνυμα

Σε αυτό το δωμάτιο αμέσως διακρίνουμε μια φιγούρα που είναι ίδια με αυτή του Paul στο παιχνίδι. Αργότερα όμως, εξαφανίζεται κι ο Paul πηγαίνει στο πίσω μέρος του δωματίου, όπου εμφανίζεται το εξής μήνυμα: “You must have guessed, but I was looking through your things. I found that picture of you from 1977, standing in front of an old windmill with your friend. You went there, and it was a bad idea. Your friend and the windmill both disappeared into thin air. Her sister was holding the camera. She took another picture minutes later: just you, no windmill, and no friend. You married her sister, and years later, your friend was reborn as your daughter. Your wife won’t admit this is true, but I know it, because I found the evidence. Your friend never returned with you, and the windmill was gone. I went to see it myself. Where is it? What did you do? – Rainer, Newmaker”.

Care

Μετά από αυτό, ο Paul πηγαίνει προς την πόρτα από όπου εξαφανίστηκε ο κλώνος. Αυτή οδηγεί σε ένα δωμάτιο όπου υπάρχει στη μέση μια τούρτα γενεθλίων κι από δεξιά κι αριστερά δύο δώρα. Στο αριστερό κουτί υπάρχει ένα μεγάλο, πράσινο κλειδί, ενώ από το κουτί στα δεξιά, βγαίνει ένα μεγάλο κόκκινο αντικείμενο που είναι κι αυτό καλυμμένο από ένα μαύρο τετράγωνο. Ύστερα ο Paul επιστρέφει στο Even Care όπου περνάει από όλα τα σημεία, μέχρι που φτάνει στον ηλεκτρικό διάδρομο. Εκεί βάζει τον αριθμό -1 και ξαφνικά το παιχνίδι “παγώνει” και τον εμφανίζει στην αποθήκη όπου βρήκε την Care. Μόλις μπαίνει μέσα, η Care είναι ακόμα εκεί, μόνο που αυτή τη φορά μπορεί πλέον να την πιάσει. Αρκετά περίεργο, αν σκεφτεί κανείς ότι μέχρι στιγμής μάζευε μόνο κατοικίδια…

Στις πληροφορίες για την Care στο pause menu, μαθαίνουμε ότι είχε δραπετεύσει από το υπόγειο του σχολείου και περιπλανιόταν στο Newmaker Plane για πολλές μέρες. Προκειμένου να την πιάσεις έπρεπε να πεις ψέματα. Όμως, επειδή είσαι ο Newmaker μπορείς να την επαναφέρεις στην αρχική της κατάσταση. Στο σημείο αυτό μπορούμε να υποθέσουμε ότι το λουλούδι στο part 2 μπορεί να συνδέεται με την Care και τον μηχανικό διάδρομο. Καθώς μαδούσε ο Paul το λουλούδι, το τελευταίο πέταλο πιθανότατα ήταν “δεν με αγαπά”, επομένως η Care άρχισε να κλαίει. Για το λόγο αυτό, ο αριθμός -1 στον διάδρομο ίσως να συμβολίζει ένα πέταλο λιγότερο που αντιστοιχεί στο “μ’ αγαπά”. Έτσι η Care  σταμάτησε πλέον να είναι αναστατωμένη και μπόρεσε ο Paul να την πιάσει. Στη συνέχεια πηγαίνει στο Child Library, όπου αφήνει την Care καθώς όπως του υποδεικνύεται, δέχεται μόνο ανθρώπους. Μετά μπαίνει μέσα στο δωμάτιο και την ξαναπαίρνει.

Video

Part 10

Στο τελευταίο part του παιχνιδιού, ο Paul επιστρέφει στο δωμάτιο με τον καθρέφτη, μόνο που αυτή τη φορά βρίσκεται από την άλλη πλευρά. Αμέσως μετά πηγαίνει στο Tool και του κάνει μερικές ερωτήσεις. Σε καμία όμως δεν λαμβάνει απάντηση, εκτός από την τελευταία, η οποία καλύπτεται από ένα μαύρο τετράγωνο.

Video

Σε γενικές γραμμές, το Petscop είναι ένα παιχνίδι που μέχρι στιγμής κανένας μας δεν μπορεί να εξιχνιάσει πλήρως.

Μέχρι στιγμής τουλάχιστον..

About author
Xenophon Papadopoulos

Xenophon Papadopoulos

Φοιτητής στο Τμήμα Πληροφορικής του ΑΠΘ. Gamer από μικρό παιδί με διάφορα είδη παιχνιδιών όπως racing, indie κ.α. Ασχολούμαι γενικότερα με τον χώρο της τεχνολογίας, τον προγραμματισμό, τον σχεδιασμό ιστοσελίδων και τη φωτογραφία. Επίσης, μου αρέσει πολύ η μουσική, η παραγωγή και η μίξη κομματιών.