Η CD Projekt RED ετοιμάζεται να ανεβάσει τον πήχη στη βιομηχανία των video games με το επόμενο κεφάλαιο του θρυλικού franchise, “The Witcher 4″. Ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού, Sebastian Kalemba, αποκάλυψε πρόσφατα ότι οι NPCs θα παίξουν έναν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του κόσμου και της εμπειρίας των παικτών, με χρήση νέας τεχνολογίας.
Σύμφωνα με τον Kalemba, οι NPCs θα αποκτήσουν μια νέα διάσταση ρεαλισμού και πολυπλοκότητας, ξεπερνώντας οτιδήποτε έχουμε δει μέχρι τώρα. Κάθε χαρακτήρας θα έχει τη δική του ιστορία, προσωπικότητα και στόχους. Αυτή η προσέγγιση δεν περιορίζεται μόνο στους κεντρικούς χαρακτήρες, αλλά επεκτείνεται και στις μικρότερες κοινότητες, από τα πολυσύχναστα αστικά κέντρα μέχρι τα απομονωμένα χωριά.
Σχολιάζοντας το trailer του παιχνιδιού, σημείωσε πως το Stormford είναι «εξαιρετικά απομονωμένο, ακολουθούμενο από δεισιδαιμονίες και πεποιθήσεις που είναι λανθασμένες. […] Πιστεύουν ότι, σε αυτό το δάσος, υπάρχει ένας θεός».
Στα πλάνα, κάθε χωρικός έχει μια μοναδική φωνή, άποψη και στόχο. «Έτσι ακριβώς λειτουργούν τα χωριά, σωστά; Κάθε χαρακτήρας έχει τον δικό του ρόλο».
Ο Kalemba του Witcher 4 ανέλυσε περαιτέρω πώς η ομάδα ανάπτυξης «σίγουρα ανεβάζει την ποιότητα των NPC», τονίζοντας πώς δίνουν μεγαλύτερη έμφαση «στον τρόπο που φαίνονται, στη συμπεριφορά τους και στην απόδοση του προσώπου τους όσο το δυνατόν περισσότερο».
Οι παραπάνω πληροφορίες ήρθαν στα πλαίσια μιας συνέντευξης, μετά τα Game Awards:
Με αυτές τις βελτιώσεις, ο κόσμος του “The Witcher 4” αναμένεται να γίνει ακόμα πιο ζωντανός και δυναμικός.