Petscop: Part 13 – Geekdom Guide

Petscop: Part 13 – Geekdom Guide

10 views
0

Petscop: Part 13

To part 13 του Petscop είναι παρόμοιο με το  part 12, όσον αφορά τη δομή του. Με άλλα λόγια, αποτελείται κι αυτό εξ’ολοκλήρου από ένα demo video του gameplay. Μόνο που αυτή τη φορά, ο Paul φαίνεται να μιλά και να σχολιάζει τα όσα γίνονται. Το video λοιπόν, ξεκινάει δείχνοντας τον χαρακτήρα του παιχνιδιού στο σπίτι που βρισκόταν ο Paul στο part 11 του παιχνιδιού. Με μια πρώτη ματιά, παρατηρούμε ότι σε αντίθεση με τα προηγούμενα demo, το συγκεκριμένο από τη μια δείχνει ένα μέρος που ήδη έχουμε συναντήσει, αλλά ταυτόχρονα όλα τα στοιχεία που βρίσκονται σε αυτό είναι ίδια, χωρίς καμία παραλλαγή. Επομένως, συμπεραίνουμε ότι πιθανότατα αυτό το demo λειτουργεί κάπως σαν οδηγός, για να μας δείξει τι έπρεπε να είχε κάνει ο Paul, μεταξύ άλλων, όταν βρισκόταν σε εκείνο το μέρος. Παρουσιάζει λοιπόν, τον χαρακτήρα να σπρώχνει τον κουβά έξω από το σπίτι και να τον πηγαίνει στον δρόμο έξω από αυτό. Εκεί, βρίσκει το Tool, σε γαλάζιο χρώμα αυτή τη φορά.

Tool

Φαίνεται ότι όσο πηγαίνει προς το μέρος του, αυτό απομακρύνεται, ενώ όταν πηγαίνει προς την αντίθετη μεριά, σταματά. Έτσι, σπρώχνει τον κουβά προς το μέρος του Tool, μέχρι που φτάνει σε ένα σημείο όπου υπάρχει ένας λευκός κύβος. Αυτός ο κύβος είναι παρόμοιος με εκείνον που υπήρχε πάνω από την μπανιέρα στο part 11 κι ύστερα εξαφανίστηκε. Πλέον, όσο κινείται προς το Tool, αυτό ανεβαίνει προς τα πάνω. Τότε, σταματάει να σπρώχνει τον κουβά προς το Tool και κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το Tool μπαίνει μέσα στον κουβά και από γαλάζιο γίνεται μαύρο. Κατόπιν, πηγαίνει τον κουβά ξανά μέσα στο σπίτι και κοντά στο αντικείμενο που έτρεμε επάνω στο τραπέζι. Αμέσως, το αντικείμενο εξαφανίζεται.

Roneth

Μετά από αυτό, δείχνει τον χαρακτήρα στο μέρος που βρισκόταν στα πρώτα parts του παιχνιδιού. Όπως τότε, έτσι και τώρα υπάρχει κι εδώ ένας κουβάς. Ο Paul καταλαβαίνει πλέον, ότι πιθανότατα ο κουβάς θα λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο, πράγμα που επίσης δεν είχε αντιληφθεί όταν βρισκόταν ο ίδιος σε εκείνο το σημείο. Όντως, φαίνεται και πάλι ο χαρακτήρας να τον σπρώχνει προς το σημείο που βρισκόταν ο Roneth. Εκείνος, αντιδρά ακριβώς όπως το Tool προηγουμένως. Ξανά, όταν ο χαρακτήρας απομακρύνεται, ο Roneth μπαίνει μέσα στον κουβά και τώρα βγαίνει το μήνυμα Caught που σημαίνει ότι τον συνέλεξε.Έπειτα, πηγαίνει στο pause menu για να δει τις πληροφορίες σχετικά με τον Roneth. Αυτές είναι οι εξής: “Roneth is Toneth’s baby half-brother. Because he’s younger, he gets to learn from all of Toneth’s mistakes. Tha’s why he always looks both ways. He doesn’t get into trouble. You won’t have to watch him all the time. He’s good”.

Petscop

Amber

Κατόπιν, εμφανίζεται ο χαρακτήρας στο σημείο όπου βρισκόταν η Amber. Η διαδικασία που ακολουθεί για να την πιάσει είναι ακριβώς ίδια με αυτή του Paul στο πρώτο part. Τώρα όμως, αφού την πιάσει, εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα: “Congratulations … you caught every pet in Even Care (aside from Toneth, who isn’t here yet). You have seen everything in the game, so far, but there will obviously be more. It’s a growing orgasm. Your controller inputs will be useful, but your feedback will be even more useful. Please leave the Playstation on when you leave. You can stand up now”.

 

Έτσι τελειώνει και το τελευταίο part του Petscop. Τουλάχιστον από αυτά που έχουν δημοσιευτεί μέχρι στιγμής. Γιατί για να λέμε την αλήθεια, εξακολουθεί να αφήνει πολλά ερωτήματα αναπάντητα και παράλληλα αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει και συνέχεια. Για το λόγο αυτό, stay tuned για να μην χάσετε οτιδήποτε νέο προκύψει.

 

Video

About author
Xenophon Papadopoulos

Xenophon Papadopoulos

Φοιτητής στο Τμήμα Πληροφορικής του ΑΠΘ. Gamer από μικρό παιδί με διάφορα είδη παιχνιδιών όπως racing, indie κ.α. Ασχολούμαι γενικότερα με τον χώρο της τεχνολογίας, τον προγραμματισμό, τον σχεδιασμό ιστοσελίδων και τη φωτογραφία. Επίσης, μου αρέσει πολύ η μουσική, η παραγωγή και η μίξη κομματιών.